Sivut

10. joulukuuta 2012

It' s payday! vol IV (osa 2)

Todella usein olen törmännyt ongelmaan, että minulla ei ole sopivia kenkiä juhliin. Olen etsinyt pitkään matalia kenkiä, joissa jaksaisi tanssahdella koko yön, pikkutunneille saakka. Toisin sanoen luottokorkkarit on ollut hukassa.  Sama juttu toistui taas kun olimme siellä serkkuni häissä. Loppujen lopuksi minulla oli ihanan coctailmekon seurana korkeapohjaiset ulkokengät... ei hyvä ollenkaan.
Mutta matkalla häistä kotiin löysin sieltä Megamyynnistä nämä todella kivat korkkarit. Supermatalat minun makuuni ja ensimmäistä kertaa oli vaikea kävellä näillä, koska ne ei ollut korkeat eikä täysin matalatkaan. Mutta muutaman askeleen jälkeen tajusin, mihin asentoon jalka pitää kävellessä asettaa.
Kengät olivat oikein sirot sekä sopivat näyttävät ja sopivat monen mekon kanssa yhteen.
Olen erittäin tyytyväinen löytöön! Jee!
 
 
Ei muutakun tanssahtelemaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...